Termeni si conditii

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Neacceptarea acestora inseamna automat refuzul dvs. de a folosi acest site, deci pentru ceea mai buna experianta, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

Pagina de prezentare si magazinul online www.lanadelemn.ro este operat de Viessmann Transilvania SRL, CUI 1234567, cu sediul in Sancraiu de Mures, str.Salciilor nr. 8, judetul Mures, cont bancar ROXX deschis la BANCA, sucursala Targu Mures, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J26/xxx/1234.

Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Sunteti de acord sa  acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site, intrerupe orice activitate pe site sau putem arhiva din continutul sitelui, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe aceste site-uri. Ramane la aprecierea dumneavoastra daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.

Obligatiile dumneavoastra de inregistrare

In utilizarea serviciului, dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de inregistrare ca utilizator si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet. In situatia in care consideram, ca aceasta obligatie nu este respectata de catre dumneavoastra, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila.

Comanda de la Lanadelemn.ro

Puteti face o comanda la noi urmand pasii din sectiunea „Cum Comand”.

In cazul comenzii tip "Plata la livrare", dupa comanda, veti primi o factura proforma in care veti avea detaliat produsele comandate si datele personale. Daca observati o eroare in comanda dumneavoastra va trebui sa ne contactati imediat. Daca aceasta nu se intampla, intelegem ca acceptati detaliile comenzii (preturi, produse, date de livrare sau facturare, etc) asa cum sunt ele scrise. Acceptarea unei comenzi din partea noastra are loc in momentul in care sunteti contactat de un reprezentant al nostru pentru confirmarea comenzii si pentru a va informa despre livrarea produsului ales.

In cazul platii cu card, veti primi automat factura finala prin email.

Refuzarea unei comenzi

La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului. Vom putea refuza o comanda daca:
- nu avem pe stoc produsul comandat
- plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii cu cardul
- a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
- nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc...)

Anularea unei comenzi confirmate

O comanda plasata pe site poate fi anulata in maxim 24 de ore inainte ca comanda sa fie trimisa prin curier. Pentru anularea unei comenzi este nevoie de o solicitare scrisa, de aceea trebuie sa ne trimiteti email la adresa info@lanadelemn.ro sau sa se ne sunati pe numarul de telefon +40365423900, precizand numarul comenzii pe care doriti sa o anulam. In cazul in care doriti sa renuntati la anumite produse dintr-o comanda va rugam sa ne oferiti numarul de comanda si produsele pe care vreti sa le anulam.

Conditii de returnare

Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna si noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra. Legislatia romaneasca prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Pasii de parcurs pentru returnarea produsului

- Impachetati produsul in ambalajul original
- Completati formularul de retur pe care l-ati primit impreuna cu factura
- Includeti formularul in pachet si trimiteti la adresa magazinului nostru prin curier.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Va vom inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Returnarea produselor se face obligatoriu DUPA CE NE-ATI NOTIFICAT IN SCRIS, pe mail. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.
"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Defecte

Clientul poate să susţină reclamaţiile cu privire la defecte, defectele in felul urmator:
- Dacă defecţiunea este ireparabilă şi nu permite folosirea produsului, clientul are dreptul să ceară  înlocuirea bunului cu un produs nou sau să ceară returnarea preţului.
- Clientul trebuie să transmită reclamaţiile privind defectele firmei noastre fără întârziere, imediat după identificarea defectelor.

Reclamaţiile primite sunt solutionate in 30 de zile de la primirea reclamaţiei. Soluţionarea reclamaţiei şi comunicarea acesteia către client se va face prin telefon.

Modalitatea de livrare

Coletele vor fi expediate prin serviciul de curierat rapid Cargus Express.
Taxa serviciilor de livrare va fi afişată atât în coşul dvs. virtual, cât şi pe pagina de detalii şi finalizare comandă.
Livrarea este gratuită numai pe raza oraşului Târgu Mureş.

Deteriorarea in timpul transportului

Viessmann Transilvania SRL este responsabil pentru deteriorarea bunurilor în timpul transportului către client. În cazul unui semn evident de deteriorare (ambalaj rupt, deformare, etc), clientul trebuie să refuze livrarea si sa ne anunte imediat prin telefon.

Securitatea Datelor Personale

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.

Inregistrarea ca membru, parola si comportamentul ca membru

Prin inregistrarea ca membru veti fi solicitat sa va alegeti un nume de utilizator (adresa de e-mail) si o parola. Sunteti responsabil(a) de pastrarea in siguranta a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfasurata sub numele dumneavoastra de utilizator fiind integral in responsabilitatea dumneavoastra. Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.

Copyright

Intregul continut al site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date - este proprietatea Viessmann Transilvania SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei Viessmann Transilvania SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Dumneavoastra, ca utilizator sunteti pe deplin acord cu cele de mai sus.

 

Promotii si concursuri

Noi ne stabilim singuri regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

Dispute si Conflicte

Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice încercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut între companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.